Odszkodowanie przez smartfon? Tak, to możliwe.


Odszkodowanie przez smartfon? Tak, to możliwe.

Niemal każdy z nas ma choć jedno ubezpieczenie. Dbamy o nasze domy, samochody,
zdrowie, przyszłość i chcąc je zabezpieczyć, decydujemy się na wykupienie polisy.

 

O tym jak zapewnić sobie właściwą ochronę i na co należy zwrócić uwagę podczas wyboru ubezpieczenia radzi
TUiR Warta S.A.

 

Wiele osób przy wyborze ubezpieczenia mieszkania, czy samochodu kieruje się tylko ceną. Rynek daje nam możliwość wyboru i naturalnym jest, że z tego korzystamy. Jednak w przypadku wyboru ubezpieczenia bardzo ważne są też inne aspekty. A przekonujemy się o nich najczęściej w chwili, gdy musimy skorzystać z ubezpieczenia i uporać się ze skutkami jakiegoś zdarzenia, czyli przejść przez proces likwidacji szkody. Wtedy właśnie konfrontujemy swoje oczekiwania
z rzeczywistością. Naprawa samochodu po stłuczce, remont mieszkania po zalaniu, zwrot kosztów leczenia po wypadku
na nartach w Alpach – to sytuacje, w których nigdy nie czujemy się komfortowo. Dlatego już zawczasu warto przyjrzeć się ofercie ubezpieczenia, aby mieć pewność, że w trudnej sytuacji uzyskamy właściwe wsparcie, a proces likwidacyjny przebiegać będzie sprawnie i bez problemów.

 

Mądry Polak przed szkodą

Świadomy wybór ubezpieczenia uchroni nas przed ewentualnym rozczarowaniem. A wybierając polisę trzeba wziąć
pod uwagę dwie rzeczy – zakres ubezpieczenia oraz standardy kontaktu z ubezpieczycielem w razie szkody. Zakres ubezpieczenia najlepiej dobrać wspólnie z Agentem, który wyjaśni czym różni się tańsza i droższa opcja. Drugim
aspektem jest kontakt z ubezpieczycielem w razie szkody. Idealnie jest, jeśli ubezpieczyciel jest dostępny telefonicznie,
mailowo, listownie i on line – im więcej kanałów komunikacji tym lepiej i wygodniej. Szczególnie, gdy zależy nam
na sprawnym załatwieniu swojej sprawy. Ważny jest także czas reakcji ze strony ubezpieczyciela.

Obecnie, klienci likwidujący szkodę w Warcie, mają możliwość kontaktu z ubezpieczycielem poprzez aplikację mobilną
Warta Mobile. To bardzo wygodne rozwiązanie znacznie przyspieszające cały proces likwidacyjny i co ważne – dające
klientowi stałą kontrolę nad jego przebiegiem.

 

Warta Mobile – nowa era w ubezpieczeniach

Z aplikacji Warta Mobile skorzystać może każdy klient, który likwiduje w Warcie szkodę z dowolnego ubezpieczenia
indywidualnego – komunikacyjnego, mieszkaniowego, podróżnego, osobowego itd. Warunkiem skorzystania z aplikacji
jest posiadanie smartfonu w systemie iOS lub Android. Aplikacja pozwala w prosty sposób przejść przez proces likwidacji
szkody w Warcie. Na bieżąco można sprawdzić w swoim smartfonie na jakim etapie jest sprawa i kontaktować się z likwidatorem. Aplikacja ułatwia też wymianę dokumentów pomiędzy klientem i Wartą. Wystarczy zrobić telefonem zdjęcie dokumentu (prawa jazdy, dowodu rejestracyjnego itd.), czy uszkodzonego przedmiotu i wysłać za pośrednictwem aplikacji.
Nie trzeba więc niczego skanować, faksować, czy iść na pocztę. Teraz do wykonania wszystkich czynności wystarczy
smartfon.

 

 Źródło: TUiR Warta S.A.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Zadzwoń: infolinia 12 38 48 161 lub 801 007 047

lub przyjdź:   JT Finanse ul. Nowosądecka 82 w Krakowie